Garantie en service

Garantie

GastroDeals levert al haar artikelen met een garantie van 1 jaar. Uitgezonderd van garantie zijn aan slijtage onderhevige onderdelen, defecten die aantoonbaar veroorzaakt zijn door verkeerde installatie, of verkeerd gebruik van het artikel. De garantie bestaat uit 12 maanden onderdelengarantie, waarvan 3 maanden op arbeid en voorrijkosten.  

Laagste prijsgarantie

GastroDeals heeft alle producten scherp geprijsd, zelfs zo scherp dat we een laagste prijsgarantie geven. Wanneer u het zelfde artikel bij een concurrent goedkoper ziet, leveren wij dit product voor dezelfde prijs. Natuurlijk zijn er wel enkele spelregels:

- Het artikel van de alternatieve aanbieder heeft hetzelfde typenummer als bij Gastrodeals.
- Het artikel van de concurrent is in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten verpakking.
- Het artikel wordt aangeboden door een in Nederland gevestigde verkoper.
- De lagere verkoopprijs is een normale verkoopprijs en geen eenmalige stunt of actie.
- De lagere verkoopprijs moet gecontroleerd kunnen worden op de website van de aanbieder.

- De leverings- en garantievoorwaarden bij de alternatieve aanbieder dienen gelijk te zijn aan onze voorwaarden

Defecten en storingen

In het geval van een defect of storing binnen de garantietermijn dient u contact met ons op te nemen met het onderstaande formulier. Wij zullen de melding alleen tijdens kantooruren behandelen.

Na ontvangst van de melding zullen wij beoordelen op welke manier de storing verholpen kan worden. Dit kan zijn door inzet van een servicemonteur, het vervangen, of in onze werkplaats repareren van het garantieartikel.

Service en installatie

Voor het plaatsen van grootkeukenapparatuur raden wij u aan gebruik te maken van een erkende installateur. Apparatuur met een krachtstroom aansluiting dient ook altijd door een erkende installateur te gebeuren. Houd altijd rekening met geldende regels en wetgeving.

Retourzendingen

In sommige gevallen is retour sturen mogelijk, bijvoorbeeld in het geval van verkeerde levering. Retour sturen van bestellingen is alleen mogelijk als de producten niet gebruikt zijn, geheel onbeschadigd en in ongeopende originele verpakking. Artikelen die speciaal besteld zijn worden niet retour genomen. 

Een bestelling kan pas retour gestuurd worden nadat deze is aangemeld en hiervoor toestemming is gegeven. Niet aangemelde retourzendingen worden geweigerd. De kosten en het risico van de retourzending zijn geheel voor de koper, met uitzondering in geval van verkeerde levering of andere uitzonderingen. Dit wordt per geval beoordeeld.

Hoe meldt u een retour aan: neem ten eerste altijd contact met ons op via info@gastrodeals.nl of 088-7378484 tijdens kantooruren of vul onderstaand formulier in alvorens u iets retourneert. Zendingen die niet van te voren zijn geautoriseerd voor retour kunnen helaas niet worden geaccepteerd.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de afnemer, met uitzondering in geval van verkeerde levering of andere uitzonderingen. Dit wordt per geval beoordeeld.

Terugbetaling in het geval van annulering vind plaats binnen 30 dagen na ontvangst.

 Deze webwinkel is alleen voor zakelijke klanten, overheden, verenigingen en maatschappelijke en religieuze organisaties. We leveren niet aan consumenten. Consumentenwetgeving is niet van toepassing. Technische- en prijswijzigingen voorbehouden.

 

Storingsmelding en retouraanvraag

Gebruik onderstaand formulier om een storing binnen garantietermijn te melden. Ook wanneer u een bestelling wilt retourneren dient u onderstaand formulier in te vullen. Alle meldingen worden uitsluitend binnen kantooruren behandeld.

Velden met een zijn verplicht

Melding verzenden